29 czerwca 2011

Gruszki na wierzbie...

Ostatnio buszując po necie natrafiłam na takie apetyczne owoce. Uwierzycie że niestety nie są jadalne.

Wiecie już co to jest? To są karteczki Post-i- Note. Popularne żółte karteczki przypominajki tylko w nowej odsłonie. Cudowne. Natrafiłam na nie tutaj i tu.
I już mi w głowie zaświtał pomysł. Oczywiście noc nie przespana - skalpel, blok karteczkowy i powstał taki oto owocowy-przypominajkowy magnesik na lodówkę. Cudownie będzie zapamiętywać i notować na takich karteluszkach. Magnesik zgłosiłam na konkurs organizowany przez Lemonade na Scrappassion.

Materiały: papier Color explosion - papier 5 z Lemonade ramka ze Scrapińca, szpileczka z Świat Pasji, tusze  i preparat glosy z scrapcompl, kryształki z ScrapPasji,  listki z papieru  ILS Full of color oraz Glimmer Mist - Key Lime Pie z Srapki.pl.
detale w galerii picasa 

13 komentarze :

wow! rewelacja! a w jaki sposób są przymocowane te kartki? :)

Genialny pomysł, a realizacja rewelacyjna!

Funiu sprowadziłaś mnie do parteru!!! Genialne są te owoce, a grucha niesamowicie apetyczna:) też chcę taki bajer w mojej kuchni!! :):)

ale fajny pomysł! i Twój magnesik jest rewelacyjny :)

świetnie wyszła Ci gruszeczka, podziwiam :)

Wow!! Pomysł fantastyczny...ale wykonanie to dopiero rewelacja :)

Niesamowite - i pomysł i wykonanie!! Rewelacja!

cudeńka tworzysz, nie wiem jakim sposobem tu wcześniej nie trafiłam. do tego przeglądając inne Twoje piękne prace natrafiłam na zdjęcie Silnicy, ja też jestem z CK :) Pozdrawiam

Już pisałam w galerii ale jeszcze się powtórzę,grucha jest do wzdychania a nie do wyrywania bo jest za bardzo cudniasta !!!! Ach...

faktycznie smakowicie to wszystko wygląda....a twoja interpretacja rewelacyjna!:)