22 października 2011

Posłuchaj życie...

"Życie!
Ja cię jeszcze dogonię
I za konierz Cie chwycę
I już nie puszczę z dłoni ...

Życie!
Ja się Tobą owinę
Jak wełnianym szalikiem
Tylko zwolnij na chwilę..."

Moja interpretacja wspaniałego wiersza A.J. Masłowskiego "Posłuchaj życie". Mroczny albumik z każdą kartą odsłaniający coraz więcej... 


Przepiękny wiersz prawda? Zawsze gdy mi jest smutno przywołuję go w myślach. I dlatego nie mógł być pominięty w moich srapkowych "tworkach". Materiały z których powstał przedstawiłam na blogu CraftHouse. Natomiast więcej szczegółów zdjęciowych można znaleźć w picasowej galerii.

2 komentarze :

ale cudo. Genialne... ide pooglądać jeszcze raz... i jeszcze raz... i jeszcze....
szkoda ze nie moge "na zywo...

o kurczę ale fajny...z każdą stroną odkrywa się coraz więcej,super!! jak kinder niespodzianka..hahah