20 sierpnia 2013

TAGI 2013 #8

Odsłona Tags2013:)
20 sierpnia, godzina 20:00 i nadeszła chwila...


Soczyście
 
Przepis:
  • Musi mieć element słoika (może to być stempel, tekturka, grafika itp.) albo tag może mieć kształt słoika.
  • Musi być w soczystych letnich kolorach.
  • Musi zawierać owoce lub warzywa (stempel, grafika, tekturka, własny rysunek, ćwiek itp.).
Dalej mole tagi to maleństwa, tak jak założyłam na początku trwania wyzwania. Brak stempelka lub grafiki ze słoiczkiem zmusił mnie do stworzenia własnego. Cały tag w soczystych owocowych kolorach prezentuje się bardzo dumnie :)







A oto cała moja tagowa kolekcja:



Zapraszam Was na blog Ekipy Tagowej 2013.
 Obejrzyjcie każdy są przepiękne i wyjątkowe.


17 komentarze :

Bardzo fajny pomysł! Energetyczna kolorystyka i ciekawe detale.

Ciekawa byłam Twojego maleństwa tagowego :-))) No i prawdziwy słoiczek .... świetny pomysł (kolejny !!!) i wykonanie :-)))

Ależ Twoje maleństwo jest śliczne!!!

no właśnie - kolejne genialne maleństwo:) jak Ty to robisz?

Ale mi zabiłaś ćwieka, oglądam zdjecia z prawej i lewej i czy to jakieś pudełeczko po np cwiekach jako shadow box, no bo chyba nie szklany?!

aaa pamiętaj dołaczyć go do galerii

Następne słodkie maleństwo i świetny pomysł na słoik :-)

Kolejne super maleństwo!. Czy to prawdziwy słoiczek? Nie mogęsie dopatrzyć i napatrzyć!

Zawsze z ciekawością czekam co pokażesz i znowu zaskoczyłaś :D

kurczaki! prawdziwe przetwory nam tu serwujesz!!! świetna praca!!!

Małe cudeńko :) Fajnie podeszłaś do tematu :)

O raju! Idealnie doparacowane maleństwo :)

Cudne owocowe maleństwo i jeszcze ten słoiczek :D