18 lipca 2013

Lift Summer Crafts GO ! - Challenge#4 - Beading

Od dawna podziwiam i wzdycham nad przepięknymi projektami stworzonymi za pomocą haftu koralikowego lub metodą sutaszu. Brak odwagi nie pozwolił mi złapać za igłę i stworzyć. I jak zazwyczaj bywa wyzwania powodują że otwieramy się na nowe nie znane. Jako wierna fanka fantastycznego projektu Lift Summer Crafts GO !, postanowiłam zmierzyć się z tym zadaniem.Wyzwanie przygotowała Nam Izabella Żurawska, należy przygotować pracę w technice haftu koralikowego wg przygotowanej mapki.



Trochę czasu i cierpliwości kosztował mnie ten projekt (prucia, przymierzania zszywania). Teraz podziwiam jeszcze bardziej dziewczęta które tworzą cudności tą metodą.
Mój pierwszy raz - haft koralikowy. ;)



3 komentarze :

Jest po prostu świetna!!!! Czy mogę ją pokazać na blogu Lemoncraft?

Dziękuję Aniu :) Oczywiście że możesz będzie mi bardzo miło :)