12 czerwca 2013

Zlotowe prace...


Zlot był zlot i po zlocie... Mnóstwo uśmiechów od dziewcząt, ploteczek, uścisków... Niezapomniana atmosfera... Strasznie fajnie jest poznać "naocznie" osóbki z którymi do tej pory ma się kontakt tylko blogowo - emailowy. :) Było superrrr....
W tym roku bardzo późno przysiadłam do wykonania prac na zlot. Lubię je tworzyć bo mobilizują mnie do twórczego myślenia. Zrobiłam 2 kartki i jedno LO. Dziś pierwsza odsłona karteczki zrobiona na konkurs ogłoszony przez Scrap Pasję. Stworzenie kartki wg mapki. 

Niepozornie wygląda prawda...
Lecz w środeczku kryje się piękna łąka. :)
Od jakiegoś czasu bardzo zafascynowana kartkami pop-up postanowiłam spróbować. Muszę jeszcze podciągnąć troszkę pewne niedociągnięcia, ale efekt końcowy bardzo mnie zadowolił. Świetnie się ją robiło tym bardziej że powstała ż przecudnych papierów Makowego Pola.

6 komentarze :

wow ale czadowa !! Bardzo mi się podoba !

Ta kartka jest po prostu wspaniała!!!

Niesamowita jest...ile w niej radości :)

Łąka jest niesamowita! A jeszcze zdjęcia zrobione w słońcu... Dech w piersi zapiera:)

Kartka jest po prostu obłędna! Nie wydaje mi się, żeby miała jakiekolwiek niedoskonałości! No i miałam okazję widzieć ją na żywo :)