27 czerwca 2013

Lift Summer Crafts GO ! - Challenge#1 - scrapbooking ...

Lato już tuż, tuż... Szykujemy się do wakacji... Nowe letnie wyzwania ... I ja postanowiłam wziąć udział w fantastycznym projekcie, stworzonym przez niesamowite babeczki.
Pierwsze zadanie prowadzi Karola, którym jest stworzenie LO wg przygotowanej mapki.



I moja interpretacja. Opowieść gliniana - chwil kilka z życia ... Miał być to wspaniały projekt, który tworzyłam wspólnie z KariKarą )- duże formy gliniane. Mnóstwo przemyśleń, chwil spędzonych w pracowni, mierzenia, lepienia, malowania...
I wspaniałe 5 minut po czym ...


Efekt końcowy zupełnie inny od zamierzonego. Niestety czasami trzeba mocniej pogłówkować ... Jakoś wybrnęłyśmy z bardzo trudnej sytuacji. Teraz zostały wspomnienia i kolorowe kuleczki u mnie na tarasie...