4 stycznia 2013

Debiut...

Dziś jest mój debiut w DT Scrapujących Polkach. Od Nowego Roku dołączam do zespołu LO.


Jest to odważna dla mnie decyzja, gdyż do tej pory w całej mojej karierze scrapbooking'owej zrobiłam dokładnie 17 LO w ciągu 4 lat ;). Teraz mam doping do tworzenia i szkolenia warsztatu wśród bardzo utalentowanych osób.:)

LO#62 - 04-10.01 -Z butelką


I tak oto wygląda moja debiutancka praca. Wspaniałe wspomnienia wakacyjne. Marzenia zamknięte w butelce i to te które się spełniają !!!



Fantastyczny delikatny tekturkowy napis poszkliwiony glossy acents wykonany przez CraftFun.

To jest prawdziwe moje foto a dokładnie dwa na siebie nałożone, troszkę obrobione w programie graficznym i postarzone. Wygląda jak prawdziwa stara pocztówka. Wspaniała plaża nad Oceanem Atlantyckim w miejscowości Peniche z mnóstwem surferów czekających na odpowiednią falę.


I główny element wyzwania - butelka z listem - marzenia.