20 maja 2012

Łobuzerskie aniołki...

Sezon komunijny u mnie w pełni. I miałam trudny orzech do zgryzienia. Zrobić coś co nie jest kartką i albumem. Wymyśliłam więc takie oto rameczki-obrazki. Pamiątki I Komunii Świętej, z wyjmowanymi tagami na życzenia i z tyłu obrazka umieściłam Kartę Gości na wpisy uczestników tego pięknego dnia. Jako że nie lubię wszelkich typowych symboli komunijnych, są łobuzerskie aniołki. Oczywiście w kolorach też namieszałam coby nie były typowe ;).

W wersji szaro-żółtej


W wersji miętowej



Więcej opisu prac na blogu CraftHouse, natomiast fotek na galerii Picasa.

Jak widać zakochałam się w rozetkach. Namiętnie ostatnio "dziurkaczuję" składam i zawijam je. Są piękne ,ale bardzo pracochłonne. Mimo to ta miłość szybko się nie skończy. ;)



7 komentarze :

rewelacja! piękne kompozycyjnie, piękne kolorystycznie... i fajnie, że takie z przymrużeniem oka:)

o kurcze, jaki majstersztyk wyczarowałaś:)
strasznie mi się podoba ta siwa!
solidnie wygląda:)
pozdrowienia

słodziakowe te aniołki, a rameczki cudne!!!

Bardzo fajne ramki, szczególnie szara :)