7 maja 2012

Komunijne zaległości...

  Chciałam Wam serdecznie podziękować za przemiłe komentarze pod poprzednim postem i wspólne  świętowanie Międzynarodowego Dnia Scrapbooking'u. Pozwoliłam sobie zajrzeć na blogi w wielu z Was. Niektóre już znałam a niektóre dopiero poznałam ale będę z chęcią zaglądać ;) . 
  Oj wspaniałe rzeczy tworzycie !!!  Dziękuję ;)

A teraz jako że ostatni tydzień była dla mnie bardzo burzliwy i ekscytujący scrapowo ;), mam troszkę blogowych zaległości. Ostatnie dwie soboty publikowałam na blogu CraftFun karteczki których jeszcze nie pokazywałam. Karteczki komunijne...


I druga karteczka z winogronami.


Tekturki oczywiście z CraftFun, a detale na galerii Picasa

4 komentarze :

Bardzo ładne, szczególnie druga, świetne połączenie kolorów!

Wspaniałe są !!! takie inne niż wszystkie..jak mi powiesz ,że w drugiej kartce zrobiłaś winogronko z małych,tyci kółek z dziurkacza biurowego to padnę przed Tobą do stóp :D

Basiu tak robiłam ;) Ma się "pofikane" w łepetynce ;)