23 marca 2012

Mój niedoczas...

Ostatnio żyję w strasznym niedoczasie, gdyby doba miała ... ;) Stworzyłam więc mój własny zegar.

Odpowiedni czas? Na co? 
Kiedy przyjdzie na to czas? 
Kiedy się z nim zmierzę? Kiedy go pokonam?

 Pracę zgłaszam na konkurs "Koronkowa robótka" organizowany przez Agaterię na forum Scrappassion.
Zdjęcia niestety robione przez szybkę więc wybaczcie odbicia i nieostrości.
Oto mój niedoczas.

ą
Materiałoznastwo przedstawiłam na blogu firmowym CraftHouse.
Więcej detali na galerii picasa.

 A w sobotę wielkie emocje.


I premiera najnowszej kolecji "Fresh" stworzonej przez Moriony i Piekielną Owcę.



4 komentarze :

Wspaniały zegar, teraz na pewno Twój czas będzie biegł wolniej.

Przepiękna praca, niesamowity klimat jest w niej... ;)

Kochana,twoje prace niezmiennie zachwycają mnie swoją przestrzennością.Jak to się wszystko trzyma?? Zegar jest zachwycający,mam nadzieję,że będzie odmierzał ci tylko wspaniałe minuty i że teraz Ci ich nie zabraknie.Jak zegar zda test to daj znać,i ja sobie taki zrobię ,to może w końcu zdążę ze wszystkim :)

piękna praca ! zegar zachwycający ! :) pozdrawiam serdecznie :);):)