5 września 2011

Minki - poranne opowieści z Birczy...

Wspaniałe krótkie chwile spędzone wśród przyjaciół... Tak jak by czas na chwilę się zatrzymał. Wspomnienia... :) Musiałam je przywołać, przyozdobić i uwiecznić. Piękne kwiaty wykonane wg przepisu Michelle, są wspaniałe. Niektóre zmodyfikowane prze zemnie, a na dodatek wykonane z ulotki przywiezionej zza morza.

Materiały: papier At the seaside - Papier 06  z Lemonade, stempelek  z tag z ScrapPasja  stempelek z kolekcji Pink Paislee - Butterfly Garden z scrapcompl, tusz z craft4you,  listki z papieru  ILS Full of color
detale w galerii picasa

3 komentarze :

Nie wiem jak ja mogłam nie trafić do Ciebie na bloga. Od teraz mam Cię na oku ;) LO buchający kolorami i pozytywnym odczuciami.

Ale mi się podoba! Tyle tu radości i pozytywnej energii!