30 listopada 2010

Pokonać potwory..."A ja nie. Poprostu nie..."

Na "Scrappassion" Gizmo zaproponowała konkurs z tematem przewodnim - "Niepodległość".
Bardzo ciężki i trudny temat od razu narzuca się dosłowna interpretacja o odzyskaniu naszego kraju niepodległości. A ja wyczarowałam mały otwierany scrap o odzyskaniu swojej własnej "niepodległość". Pokonaniu własnych ograniczeń, lęków, codziennej szarości. Zainspirowana piosenką z musicalu "Metra" - "A ja nie" (wyk. Robert Janowski i Edyta Górniak). Która bardzo mnie wzruszyła i tkwi bardzo mocno w moim sercu.

"A ja nie. Po prostu - nie.
Mnie się to - mnie to się nie podoba

niech się dzieje
Niech dzieje się co chce

Ja pożyczam a świat mi nie odda.
Ja to znam po prostu znam
Ale będę -tak będę następny
Który szuka szuka choć wie
Że labirynt jest wszędzie zamknięty."

Materiały: papier S.E.I z serii MonsterVille ze Świata Pasji , papier z serii  About Spring z ilowescrap oraz zielony tusz z scrapcompl 
detale w galerii picasa

***Niestety na zdjęciach nie widać a pierwszy rząd potworków jest 3d.***

0 komentarze :